Tycho Brahe, Johannes Kepler and the Open Science video

The NeuroMat scientific dissemination has recently launched another short movie, this time a spin-off video of our previous "open science" one. This short video is called "Tycho Brahe, Johannes Kepler and the Open Science". As you know, open science is the movement to make scientific research, data and dissemination accessible to all levels of an inquiring society, amateur or professional. Both videos were supported by FAPESP and presents RIDC NeuroMat commitment to open science best practices.