Parkinson's disease: singing reduces stress and improves motor functions

This month on G1 website, a Brazilian news portal maintained by the Globo Group, there was a report on people with Parkinson's Disease, this time stating that singing can decrease stress and improve their motor functions. G1 website report highlights that in Brazil, the Amparo Network - a NeuroMat initiative - is one of the entities that brings together patients, family members, caregivers and health professionals to improve the quality of life of people living with the Parkinson's Disease. Portal G1, 15/11/2018. (In Portuguese.)